четвер, 15 жовтня 2015 р.

Акція! Акція! Акція! «Комп’ютер і книга для всіх інтересів»


"Кинь мишку - візьми книжку!
У комп'ютері новини, у книжці життя!"
до свята української книги
    Сьогодні юний читач – якісно новий тип читача. Змінилися дозвіллєві переваги дітей, їхні пізнавальні і читацькі інтереси, джерела одержуваної інформації. 

     Перш за все, книги читають, звичайно ж, для отримання знань, знаходження ідей, але можна сказати також і те, що книги формують світогляд, цінності, переконання, особисту філософію і все це, безсумнівно, впливає на рівень життя в цілому.
     У книгах утримується величезний досвід і знання інших людей, маса ідей, методик, стратегій. Книги формують світогляд - читаючи правильні книги, людина поступово формує світогляд, розширює і поглиблює погляд на світ, свої переконання.
Источник: http://ehow.com.ua/education/navishho-potribno-chitati-knigi.html
     Учні не прагнуть охопити тему цілком, розглянути її під різними кутами зору, прочитати щось додатково. Дитина не перестає читати – просто її читання стає іншим, а саме: більш індивідуальним, прагматичним, інформаційним і поверхневим. 
    Комп'ютер – цей неперевершений компаньйон в іграх і пошуку цікавої інформації. Втім, бібліотекарі вже дійшли висновку, що краще не обвинувачувати ЕОМ у витисненні книги, а використовувати його на користь читанню. Комп'ютер для бібліотекаря – це засіб та інструмент швидкого, точного, повного отримання інформації. Завдяки комп'ютеризації стало більш очевидно, що бібліотека – центр збереження і поширення не тільки самих документів інформації, а й орієнтир для читачів у пошуку інформації про документи, навіть тих, яких немає у наявності.    
     Крім того, комп'ютер – це привабливий для дітей технічний засіб, ще один із шляхів залучення до бібліотеки, засіб пробудження інтересу до книги, до пізнання. Адже від знайденої за допомогою комп'ютера інформації читачі потім переходять до книжкових полиць. Такий своєрідний міст між віртуальним світом і реальною бібліотекою сприяє росту її популярності, поєднуючи старі форми з новітніми інформаційними технологіями, перетворюючи бібліотеку в особливе інтелектуальне середовище, що спонукає до здобуття знань.

   Бібліотекар у системі "користувач-комп'ютер" повинен бути активним, технологічно підготовленим професіоналом, психологом і педагогом. Сьогодні місія бібліотекаря полягає, насамперед у тому, щоб допомогти користувачам зорієнтуватися не тільки у безмежному просторі книг і традиційних носіїв інформації, але й у світі електронної інформації.

      Опрацювавши багато матеріалів колег та з власного досвіду можна стверджувати, що попри основні завдання: інформаційного забезпечення навчального процесу, роботи з вчителями – інформування про нову літературу, підбір додаткової літератури до уроків і класних заходів, роботи з батьками, бібліотекар відіграє важливу роль у первинному залученні дітей до читання. 
     Шкільна бібліотека більш ніж будь-яка інша наближена до дитини. У публічну бібліотеку дитина піде у тому випадку, якщо в неї уже сформована потреба у читанні. Шкільну не мине ніхто.
Міняємо комп'ютер на бібліотеку

     Так проводять свій позаурочний час учні Заводської школи в сільській бібліотеці. Здавалось в бібліотеці має бути тишина, але тільки не в цій бібліотеці. Тут завжди весело, жваво, цікаво.




Деяку інформацію узято зі сайту: http://ehow.com.ua/education/navishho-potribno-chitati-knigi.html,

Немає коментарів:

Дописати коментар